Solomons fall

Tira og Katra ble ledet ut av lokalet gjennom en hemmelig gang Katyss hadde laget. Resten av kvinnene ble tatt til fange. Etter en vill flukt gjennom Lugashs gater fra folkene til Grogg, kom de seg unna i skogen.

I mellomtiden hadde Dolgrim greidd å spore opp goblinhula ved hjelp av Kushik. Der gikk han i en felle, men ble reddet av Kushik. De fant ut at stammen hadde forlatt hulen og vandret ned i Underdark. Dolgrim dro så tilbake til Lugash, hvor han kom sammen med damene igjen. Tira og Katra kledde seg ut som tjenestefolk og infiltrerte Solomons hovedkvarter. De greidde å redde alle damene, inkludert Sara. I mellomtiden dukket Dolgrim opp og satte fyr på huset.

Deretter dro gruppen ned til ruinen hvor de møtte Solomon Saul. Til slutt greidde de å overvinne han, og hans døde kropp ble hengt opp til spott og spe. Deretter dro de inn til Lugash, hvor resten av militsen ble oppløst. I forvirringen benyttet Dolgrim sjansen til å ta livet av den upopulære vertshuseieren. Senere overtok han vertshuset. Gruppen delte tingene til Solomon, men skattene han hadde krevd inn fra landsbyen var forsvunnet.